۱۰ پاسخ

زیاده که دختر اون چه شفتی بوده باز

نباباااااا
کیسه ت پاره میشه یوقت
همه کس که حالیشون نیس
ورزشای لگنی خیلی مهمه
تو خونه هم میتونی انجام بدی.

چه خبره ۳،۴ ساعت😳
بنظرم تمرکزت رو بذار روی ورزش و حرکاتی که باعث میشه لگنت باز بشه و زودتر زایمان کنی
مثلا حرکت گاو و گربه، چهاردست و پا راه رفتن توی خونه، چمباتمه زدن و ...
تو خونه هم زیاد نشین سعی کن بیشتر راه بری

من از همون اول همیشه روزی یک ساعت تو دو پارت پیاده روی دارم اگه به پیاده روی من تا حالا زایمان کرده بودم فقط کمر درد و پا درد میاره
رو من که هیچ تاثیری نداشته دیشب از درد رفتم معاینه شدم دهانه رحم کامل بسته هست حتی نیم سانت هم وا نشده بود

آدم عادی 3 ساعت بره پاره میشه من یه بار یه ساعت رفتم بازار شبش حالم بدشد

من تازه ۳۵ هفته م تموم شده
از کی باید شروع کنم پیاده روی کنم؟

وای من نیم ساعت میرم مچ پاهام و کف پاهام خیلی درد میگیره چجوری این همه راه بریم دیگه جونی نمی مونه که زایمان کنیم😩

بهش میگفتی میخوای برم تا تهران برگردم پیاده😐😐😐

چند هفته ای الان؟

یا علی
۳ ساعت 😳😳 چخبره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
سلام اومدم تجربه خودمو از زایمان طبیعی براتون تعریف کنم

دقیقا شنبه گذشته من تو 38 هفته و 3 روز معاینه شدم اونجا گفت ک یک سانت دهانه رحمت بازه ولی سر بچه هنوز کامل نیومده تو لگن که بچسبه به دهانه رحم که فشار بیاره دهانه رحمت بیشتر باز بشه فقط برو پیاده روی و ورزش کن سرش بیاد پایین دیگه از همون شنبه تا 3 شنبه هرروز ورزش و دوساعت پیاده روی بدون وقفه داشتم دوباره 3 شنبه رفتم معاینه شدم گفت 2 سانت شده دهانه رحمت ولی تحریکش کردم ک بیشتر بشه اومدم خونه همچنان پیاده روی و ورزش فرداش ظهر رفتم حموم که زیر دوش آب گرم اسکات بزنم دیدم خیلی حالت تهوع دارم پ سرگیجه شدید اومدم بیرون مامانم گفت رنگ و رخت یه جوری شده معلومه وقت زایمانته دیگه رفتیم بیمارستان امام رضا ساعت 4 بود معاینه شدم گفت دوسانت و نیمی ولی سر بچه هنوز بالاست برو پیاده روی کن ساعت 8 دوباره بیا منم ک دیگه خسته از پیاده روی و ورزش همه پاهام زخم بود و تاول زده بود تو این چند روز ک پیاده روی میکردم