خیلی نگرانی با۱۱۵ تماس بگیر شرایط بگووو
استرس هم نداشته باش
فقط هواست باشه قندش نیوفته
دختر منم ۴یا۵روزه که خیلی کم شیر میخوره
خوبه هوشیاری بیدار میشه بازی میکنه
ولی از همیشه کمتر شیر میخوره
وقتی مشکلی نیست چرانگرانی .بچه هایه روز وهمش میخابن یه روزم ممکنه هیچ نخوابن گرسنش بشه بیدارمیشه
گرفتگی بینی یا سرماخوردگی خفیف
نوزاد اگر نتواند خوب از بینی نفس بکشد، موقع شیر خوردن اذیت میشود و زود رها میکند.
ریفلاکس (ترش کردن معده)
در این حالت نوزاد بعد از خوردن کمی شیر احساس سوزش یا ناراحتی میکند و شیر را پس میزند.
گاز و دلپیچه
اگر شکمش پر از گاز باشد، احساس پری و ناراحتی دارد و میلی به شیر خوردن ندارد.
خواب آلودگی یا خستگی
گاهی نوزاد دوماهه بهجای گرسنگی، فقط کمی بغل میخواهد یا خوابش میآید.
اوفاق (Overfeeding)
اگر فاصله شیردهی قبلی کم بوده باشد، هنوز گرسنه نیست.
**شروع یک بیماری ویروسی
هیچ شربتیم نخورده بگم به خاط اونه منگ منگه🫠🙄چیکارش کنم حتی لباساشو عوض کردم بیدار نشد فقط چشماشو باز میکنه یک لبخند ملیح میزنه دوباره میخوابه😶🌫️
عیب نداره، بالاخره که میخوره، هر یساعت بده، کمتر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.