۵ پاسخ

سلام عزیزم پیشانی بچه رو با روغن زیتون واطراف بینی رو چرب کن. روزی دوبار
یه حوله هم گرم کن بزار قسمت بالای سرش این کار چند بار انجام بده تا سرش گرم شه .

اسپری سدیم کلراید بگیر دوتا پاف تو هر سوراخ بزن
با نوک انگشت اروم اروم هر سمت ماساژ بده
بعد با پوار اروم کثیفی بینی بگیر
فقط اروم اروم از پوار استفاده کن که رخم نشه دماغش

من بچم اینطوریه از همون اول تا الان هر دکتری رفتم قطره سدیم کلراید داده بریز تو بینیش قبل از شیردهی و قبل از خواب هم راحت تر می‌خوابه هم راحت تر شیر میخوره

با پوار بینی تخلیه اش کم اگرم گرفته اسپری سدیم کلراید بزن بعد با پوار تخلیه کن

یکم از شیرت بریز تو دماغش

سوال های مرتبط

بابای ارغوان و افرا بابای ارغوان و افرا ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان دلساسوگند مامان دلساسوگند ۱۱ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی