۵ پاسخ

پسر منم بینی ش کیپ میشه گاهی ، حتما باید ببریم دکتر یعنی
خودش باز میشه یوقتای

پسرشماهم خس خس میکنه؟

احتمالا قطره بهت میده رینو سالتین خودتم میتونی بگیری

ن قطره بینی استفاده میکنم

متخصص اطفال ببر

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان دلساسوگند مامان دلساسوگند ۱۱ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
بابای ارغوان و افرا بابای ارغوان و افرا ۱۴ ماهگی