۲ پاسخ

گیگوزخوبه سبکه اگه میسازش دیگه عوضش نکن چون نباید شیرخشک رو عوض کنی پاک دل درد میگیرن روزای اولش

همونی که از اول میخورد بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مانلی🧜🏼‍♀️ مامان مانلی🧜🏼‍♀️ ۱۲ ماهگی