سلام از ۴ ماهکی شروع ب غذا دادن کنم زود نیس؟

۵ پاسخ

رفلاکس داره میتونی

از ۶ ماهگی باید شروع کنی
الان زوده

چرااز۶ماهگی

زودشش ماهگی خوبه

دکتر گفته زودتر غذا کمکی شروع کنی؟

سوال های مرتبط

مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی