فدات از لعاب برنج و فرنی ابکی شروع کنی بعد کم کم غلظت فرنی رو بیشتر کنی ک سفت بشه..بنظرمشیربرنج واسه ۵ماه سنگینه ولی هرطور صلاح میدونی خودت...بله باید له کنی خیلی له ها...مثل فرنی بشه
آره اگه خیلی برنج بپزی خودش حالت له میشه
الان شیر برنج مناسب ۵ ماهگی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.