۷ پاسخ

منم ۳۹هفته و۴روزم هیچ دردی ندارم اصلاا

هنوز وقت داری

تازه با وجود بیماری و بدن درد هررووووز کلی ورزش و پیاده روی و پله و دمنوش و … ولی هیچی به هیچی

منم ندارم دیشبم رفتم معاینه گفت خیلی بالاست بچه زودتر از ۵ اردیبهشت نمیاد ولی من سه شنبه ی دیگه ختم بارداری دارم و باید برم سزارین متاسفانه

🤣🤣🤣🤣🤣وای

مگه میشه نیاد🤣🤦🏻‍♀️

چطوری درد نداری
منکه کمر درد دارم واژنم تیر میکشه شکمم سفت میشه خیلی درد میکشم

سوال های مرتبط