منم ۳۹هفته و۴روزم هیچ دردی ندارم اصلاا
هنوز وقت داری
تازه با وجود بیماری و بدن درد هررووووز کلی ورزش و پیاده روی و پله و دمنوش و … ولی هیچی به هیچی
منم ندارم دیشبم رفتم معاینه گفت خیلی بالاست بچه زودتر از ۵ اردیبهشت نمیاد ولی من سه شنبه ی دیگه ختم بارداری دارم و باید برم سزارین متاسفانه
🤣🤣🤣🤣🤣وای
مگه میشه نیاد🤣🤦🏻♀️
چطوری درد نداری
منکه کمر درد دارم واژنم تیر میکشه شکمم سفت میشه خیلی درد میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.