کلا طبق تجربم خانمهایی که سطح توقع بالاتری از همسرشون دارن مورد احترام بیشتری قرار میگیرن🫠
همه اینها به نظدم برمیگرده به ذات آدم ها چه زن چه مرد و ما فقط تلاش بی خود میکنیمو در نهایت خسته میشیم
گلم میشه به تاپیک آخرم یه نیکا بندازی و نظرتو بگی
تمام حرفاش درسته و قبول دارم ولی اون مرد باید دوست داشته باشه مردی که زن و زندگیش و دوست داشته باشه هر کاری واسه زندگیش انجام میده و بلعکس اگه مردی زن و زندگیش و دوست نداشته باشه اصلا نه کارا و نه حرفای اون زن واسش ارزش نداره به نظرم اول اون دوست داشتنه البته که این کارا هم خوبه
عالی بود جیگر
یه تفاوتی ک بین من و جاریم هست انگار مادر ترم برای شوهرم دلسوزترم کم توقع ترم و قانع ترم ...یا مثلا برادر زادم که دهه هشتادی هست ازدواج کرده هر کاری بخاد ه چی دوس داشته باشه شوهرش انجام میده اگرم بحثی پیش بیااد خیلیم اخلاقش تنده ولی باز شوهرش براش گل میگیره و میاد معذرت خواهی ولی بازم در نهایت برادرزادم خییییلی پرتوقع هست
مثلا بردارشوهرم و شوهرم شغلشون یکیه تقریبا درآمدشون یکیه و سبک زندگیمون تقریبا نزدیک به همه ولی برادرشوهرم هر چی خانومش بگه انجام میده و میگیره کلی کارای زیبایی و وسایل خونه و و و خب طبیعتا اونم تو بعضی مسائل میگه حرف باید حرف من باشه ولی خب شوهر من کلا هر چیزی که خودش صلاح بدونه خرج میکنه
همه این مطالب و صحبتایی ک میشه درسته ولی به نظرم رفتار یه مرد برمیگرده به خانواده و محیطی ک توش بزرگ شده مثلا من احساس میکنم چون خانواده شوهرم همیشه مادرشون حرف زور زده و حرف حرف خودش بوده و پدر هیچ احترامی نداشته برا همین شوهرم همیشه آدمیه ک میخاد حرف حرف خودش باشه و و ازینور هیچکس نباید چیزی بگه و حرف بزنه یجورایی میگه حرف حرف منه حتی اگ اشتباه باشه
من خیییلی این مورد رو دیدم اطرافم خودم چهره ی معمولی دارم اطرافیانمم همینطور ولی میبینم واقعا هر کاری میخان شوهرشون انجام میده ولی مثلا منی ک همش به زندگیم و بچه هام و شوهرم میرسم اینطور نیست حتی تو رابطمم هیچی کم نذاشتم و خیلی کارا براش کردم ولی انگار نه انگار
یعنی باید چیکار کنیم که یهو همه عشفمونو نشونش ندیم آخه
البته که هردو لازمه بشرطی که برای دل خودت باشه یعنی اگه با آرایش و زیبایی حال میکنی برای دل خودت و نه برای جلب کسی بکن ، اما برای جلب همسر با جمله ای ک گفت یکباره عشقو نریزید ب شدت موافقم و این ک خیلی دم دستی نباشید ک همه چیو نبخشید ک همسرتون فکر کنه همیشه شما رو داره و دیگه براتون تلاش نکنه☺️
به قول قدیمها اونا یه کم از اونجاشون نشون میدن ما یکباره همه چیز ربختیم وسط 😂😂😂جهت خنده
والا اونا دعا نویس خوبی داشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.