۷ پاسخ

دکتر باید علت سلفری برات بنویسه.مثلا مشکل در آزمایش ان تی یا بنویسه به علت شک به سندروم داون،سن بالای مادر،سقط های مکرر.یچی بنویسه تا بیمه قبول کنه که سلفری واجب بوده دلبخواهی ندادی

از منم قبول نکردن دستور پزشکم داشتم ولی گفتن باید سنت بالای ۳۵ باشع

سلفری ازاده بیمه پوشش نمیده

برا منو هم قبول نکرد با اینکه دکتر نوشته بود مهر و امشا داشت رسید داشت رد کردن

به دکترت بگو یه درخواست بنویسه بره سلفری و مهر بزنه عکسش رو برات ارسال کنه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

آره منم ازمایش ژنتیک دادم
با کلی سند و مدرک بارگزاری میکردم داخل سایت قبول نمیکرد

سوال های مرتبط

مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی