منم معاینه لگنی دارم گفتن ماه نهم بیا ومیترسم😭😭
منم ۸م باید برم
بادست انجام میشه
نگران نباش هیچ آسیبی به بچه نمیزنه فقط لگن رو معاینه میکنن ببینن مناسب زایمان طبیعی هست یا نه و اینکه تحریک میکنن که دهانه رحم زودتر باز بشه
با دوتا انگشتانجام میدن 🤦♀️
با دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.