۵ پاسخ

منم معاینه لگنی دارم گفتن ماه نهم بیا ومیترسم😭😭

منم ۸م باید برم

بادست انجام میشه
نگران نباش هیچ آسیبی به بچه نمیزنه فقط لگن رو معاینه میکنن ببینن مناسب زایمان طبیعی هست یا نه و اینکه تحریک میکنن که دهانه رحم زودتر باز بشه

با دوتا انگشتانجام میدن 🤦‍♀️

با دست

سوال های مرتبط

مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری