۱۳ پاسخ

۲۹۰۰ باز خوبه تا دنیا بیاد ۳ و خرده ای میشه سلامتی مهم تره نه وزن گلم
دختر من دنیا اومدنی ۲۳۰۰ بود رشد نمیکرد از یه هفته ای به بعد که خدا کمک کرد کیسه ابم پاره شد و ۳۶ هفته زایمان کردم خداروشکر زایمانم عالی بود فقط میگم مثل یه معجزه بود اون روزا واسم الان چون طولانیه نمیشه دیگه توضیح بدم اما اینو بدون خدا حواسش هست به ادماش❤️🤩

بستنی ابگوشت ، پودر لیدی از داذوخانه بگیر بگو حامله هستم برای وزن گیری بچه بهت میده ،

بستنی کوبیده جوجه
تخم مرغ
ببین شیره خرما یا شیره انگور یا حالا سه شیره رو با گردو قاطی کن صبحانه و عصرانه بخور
آجیل
سیب زمینی آب پز یا سرخ کرده بخور

کباب
روزی یکی تخم مرغ پخته
بادام درختیی

عزیزم دخترمن ۳گیلو۵۰ دنیااومد
الان تازه شده ۱۱گیلو
نگران نباش به شیر بیفته وزن میگیره

عزیزم شماالانم باردارهستی شوهرت هنوز اشتی نکرده
خوب یکی نیست بهش بفهمونه ادم نفهم زنت بارداره جوش استرس خوب نیست براش برواشتی کن

من هرروز سیب زمینی و تخم مرغ اب پز با سس فراوون میخوردم ناشتا. دو هفته اخر سریع وزن گرفت.

کله پاچه بخور خرما بخور با سویق معجزه اس

اب هویچ بستنی

من دخترم با ۲۷۵۰ ب دنیا اومد بعدش وزن گرفت غصه الکی نخور
اما پودر لیدی میل بخر بخور عالی وزن میگیره

آخه سه ماه آخر واسه وزن گیر بچه هست شما هنوز فرصت داری یه چیزی نخور که بعد خودت عذاب بکشی از چاقیت، وعده های غذاتو بیشتر کن و تحرک کمتر داشته باش

کله پاچه وزن میده پسته. بادوم. شیرینی تر.

بستنی و کباب و لیدی میل
وزن دهیش عالیه

سوال های مرتبط