۶ پاسخ

دختر منم ۱۱،۲۰۰ بود شده ۱۰،۸۰۰😞

بخاطر اینکه مریض شد عزیزم

دختر من تازه 9کیلو شده هیچی نمیخوره فقط شیر خودم رو میخوره یکی از دندون های اسبابش بدجور ورم کرده شربت اشتها آور خریدم ولی یک زره هم بهتر نشده

مامان مانیار عزیزم دختر منم بخاطر مریضی از11600 پرید رو 11
و از غذای سفره خوشش نمیاد ای از بعد مریضیش تا حالا
غذای شلی دوس داره
تو هم امتحان کن سوپ آب کشیده با گوشت و مرغ تنوع بده درس کن
حبوبات بریز توش
حلیم بده
دکتر دخترم گف هیچی مث سوپی ک آبش خشک شده باشه به بچه وزن نمیده
تخم مرغ هم من امروز یه مدل درس کردم بعد 3 ماه خورد خواستی تا بهت یگم

دختر منم دو ماهه روي ١٠/٥ مونده

پسر منم 11100بود شد۱۰/5به خاطر دندونای اسیابیش

سوال های مرتبط