برای رفلاکس چیکار کنیم؟

۲ پاسخ

من شربت کیدیزول میدم

صبوری

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۲ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۵ ماهگی
مامان نلین🩷 مامان نلین🩷 ۳ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی