۱۰ پاسخ

نده بابا به حساسیتش نمی ارزه یکی از خانما داده بود دیشب تو گهواره دیدم بدن بچه اش همه کهیر زده بود همه گفته بودن چرا دادی خیلی حساسیت زاست من هنوز تخم مرغ ندادم میترسم

فقط ابشو میدم با برنج

وای نده
من دادم تمام بدن پسرم پر شده از دونه🥹🥹

من یکبار دادم نخورد اصلا همون لقمه ی اول رو تف کرد

من میدم
البتع اگر اولین باره بهتره تست بگیری حساسیت نداشته باشه

من میدم میخورخ

اره من میدم

یه کم کته درست کن با آب بادمجونا بده بهش من همینجوری کردم دخترم دوس داشت خورد

من ندادم تاخالا.دکترش گفته ندم.حساسیت زاست

من پریروز دادم ولی نخورد

سوال های مرتبط

مامان خوشگله مامان خوشگله ۱ سالگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی