من سزارینی هستم و فقط روزه اول درد داشتم اومدم خونه خوبه خوب بودم مامانم طبیعی بچه آورده مثانه رحم و... همش اومده بود پایین و چند بار عمل کرد
من اگه صدبارمبرگردم عقب بازم سزارین انتخابمه بخاطر فوبیا زایمان طبیعی
حداقل شکمم پاره بشه بهتر از اینه بخیه پایین تنه بخوره هزارجور درد و عفونت و پارگی داره بعدش بعدش باید بیوفتی دنبال ترمیم و هزارتا چیز دیگه بازم تحقیق کن اینکه میگن سزارین تا ۱۰روز درد داری من باور نمیکنم من واقعا درد نداشتم همون شب بیمارستان بود شاید بدن من ب درد یکم مقاوم بود ولی در کل راضی ام از انتخابم
سزارین قطعا انتخاب منه چون میخوابی بلند میشی بچه ت بغلته واژنتم بخیه و اینا نمیخوره من دوستام که طبیعی اوردن میگن خیلی گشاد شدن نمیدونم من که خودم سزارینی ام خداروشکر راضی ام
هر کدوم عوارض خودشو داره بزن بخون بر اساس بودجت و بدنت خودت انتخاب کن
بدن با بدن و دکتری که بالا سرته فرق داره عزیزم
یکی از دوستام سزارین بوده بیمارستان دولتی از بخیه هاش و عوارضی که داشته راضی نیس
یکی دیگه از دوستام طبیعی بوده بیمارستان خصوصی اونم از بخیه هاش راضی نیس
من انتخابم سزارین بود . ولی حالا که بیشتر تحقیق کردم تصمیم گرفتم طبیعی زایمان کنم و ماما همراه بگیرم . مگر اینکه سزارین اجباری بشم . همه چی به شرایط بدن خودت و دکترت بستگی داره عزیزم. از هر چی میپرسم میگن فقط مهمه که کی و با چه مهارتی بخیه بزنه
من خودم طبیعی رو ترجیح میدم بچه اولمه تا الان تجربه نداشتم اما خودمو میشناسم آدمی نیستم ک بعد زایمان بتونم خیلی یجا بشینم دوره نقاهت سزارین بیشتره مراقبتهای بیشتری میخاد
هم اینکه طبیعی چند ساعت درد میکشی و تموم
اما سزارین تازه وقتی بیای خونه دردا شروع میشه 😖
بنطر من طبیعی
من خودم سزاربن بودم صدبار پشبمون شدم
طبیعی چون دردش همون موقعست بعد زایمان راحتی و درد نداری
ولی سزارین تا ۱۰ رو بعدش جای بخیه ها درد میکنه بخصوص موقع شیر دادن بچه خیلی اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.