سزارین بهتره یا طبیعی؟دلیلش رو هم بگین

۸ پاسخ

من سزارینی هستم و فقط روزه اول درد داشتم اومدم خونه خوبه خوب بودم مامانم طبیعی بچه آورده مثانه رحم و... همش اومده بود پایین و چند بار عمل کرد

من اگه صدبارم‌برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه بخاطر فوبیا زایمان طبیعی
حداقل شکمم پاره بشه بهتر از اینه بخیه پایین تنه بخوره هزارجور درد و عفونت و پارگی داره بعدش بعدش باید بیوفتی دنبال ترمیم و هزارتا چیز دیگه بازم تحقیق کن اینکه میگن سزارین تا ۱۰روز درد داری من باور نمیکنم من واقعا درد نداشتم همون شب بیمارستان بود شاید بدن من ب درد یکم مقاوم بود ولی در کل راضی ام از انتخابم

سزارین قطعا انتخاب منه چون میخوابی بلند میشی بچه ت بغلته واژنتم بخیه و اینا نمیخوره من دوستام که طبیعی اوردن میگن خیلی گشاد شدن نمیدونم من که خودم سزارینی ام خداروشکر راضی ام

هر کدوم عوارض خودشو داره بزن بخون بر اساس بودجت و بدنت خودت انتخاب کن

بدن با بدن و دکتری که بالا سرته فرق داره عزیزم
یکی از دوستام سزارین بوده بیمارستان دولتی از بخیه هاش و عوارضی که داشته راضی نیس
یکی دیگه از دوستام طبیعی بوده بیمارستان خصوصی اونم از بخیه هاش راضی نیس
من انتخابم سزارین بود . ولی حالا که بیشتر تحقیق کردم تصمیم گرفتم طبیعی زایمان کنم و ماما همراه بگیرم . مگر اینکه سزارین اجباری بشم . همه چی به شرایط بدن خودت و دکترت بستگی داره عزیزم. از هر چی میپرسم میگن فقط مهمه که کی و با چه مهارتی بخیه بزنه

من خودم طبیعی رو ترجیح میدم بچه اولمه تا الان تجربه نداشتم اما خودمو میشناسم آدمی نیستم ک بعد زایمان بتونم خیلی یجا بشینم دوره نقاهت سزارین بیشتره مراقبت‌های بیشتری میخاد
هم اینکه طبیعی چند ساعت درد میکشی و تموم
اما سزارین تازه وقتی بیای خونه دردا شروع میشه 😖

بنطر من طبیعی
من خودم سزاربن بودم صدبار پشبمون شدم

طبیعی چون دردش همون موقعست بعد زایمان راحتی و درد نداری
ولی سزارین تا ۱۰ رو بعدش جای بخیه ها درد میکنه بخصوص موقع شیر دادن بچه خیلی اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان مامان ملورین مامان مامان ملورین ۲ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی