۳ پاسخ

والا من دیروز همه این علائم و داشتم امروز خداروشکر رفع شدن

اگه سزارین قبلی هستین درد خوب نیست داشته باشین یک بیمارستان برین چک بشین

اگه سزارین هستی برو دکتر شاید زودتر بیاد

سوال های مرتبط