دلیل اصلیش فشار و خستگی ناشی از بچه داری هست،ولی شما ی آزمایش تیرویید هم بدید چون ممکنه مشکل داشته باشه
تیروئید نداری؟ ؟ ی ازمایش بده
خسته ای عزیزم
شاید کم خونم هستی
شاید استرس چیزیو داری
من خودم اینجوری میشم
چون خسته ای
آدم وقتی خسته میشه و راهی نداره عصبی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.