۵ پاسخ

دلیل اصلیش فشار و خستگی ناشی از بچه داری هست،ولی شما ی آزمایش تیرویید هم بدید چون ممکنه مشکل داشته باشه

تیروئید نداری؟ ؟ ی ازمایش بده

خسته ای عزیزم
شاید کم خونم هستی

شاید استرس چیزیو داری
من خودم اینجوری میشم

چون خسته ای
آدم وقتی خسته میشه و راهی نداره عصبی میشه

سوال های مرتبط