خیلیییی وحشتناکه هرچی بگذره بدتر میشه... من روزی ی دل سیر گریه میکنمممم
دقیقا سنشونه ولی مشاور رامان نظرش اینه که بچه ها برعکس چیزی که فکر میکنیم دوست ندارن اختیار همه چی دستشون باشه و نگران میشن و بیشتر لج میکنن
بهتره میدونی مثلا تایم خوابش نیست بگی نه فعلا که نمیتونیم بخوابیم بریم مثلا فلان بازیو بکنیم
یا موارد دیگه بهتره فرمون دست خودت باشه
اوایل ممکنه باز لج کنه ولی کم کم یاد میگیره اوضاع بهتر میشه ♥️
دقیقا پسر منم همین شده... تو خوابم حتی لج میکنه .
پسر من از یه ماه پیش اینجوری شده
تو این یه ماه دیوانه کرده مارو
یا گیر میده همه کارا رو خودش انجام بده
یا مثلا میگه شیر، براش درست میکنم، حتی میگه مرسی مامان ننه (مامان نغمه)
ولی تا میخوام بهش بدم میگه نه!
برای همه چیز اینجوری شده
دیروز گیر داده بود که گوشت بده، بهش میخواستم بدم میگه نه، استخون بده
گفتم استخون خوردنی نیست. دیگه زد اون درش… که حالا که گفتی خوردنی نیست پس من حتما باید استخون بخورم 😕😕
خیلی باحاله قیافشو خدااا😂😋
دختر منم همین مدلی شده. شوهرم میگه ببرش دکتر. چی شده حتما جاش درد میکنه. گفتم نه بابا. سالمه. لجباز شده
میخوان بگن حرف حرف خودمونه
جان بله بله همینه
دختر من گف کیوی بشور شستم بعدش واقعا یکساعت تمام غر و گریه که چرا شستی یا میگه بستنی میخوام بهش میدم میگه نه ازون بستنیا حالا اون بستنیا چیه خدا داند
دوهفته ی سخت پشت سر گذاشتیم با لجبازی و گریه فراوان ولی خداروشکر یکم بهتر شده
پسرمنم همین که به دو رسید لجباز شد یعنی انقد اذیت میکنه یوقتای خودم میزنن
اقتضای سنشونه شاهانم یک ماهی هست اینجورشده کلافم کرده دیگه ازبس لج میکنه و بهونه میگیره
خیلی اذیت میکنن
بچه ها پسر منم اینه😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.