انقدد خوردم خیلی هم خوبه قند هم پایین میاره
خوب بشور بخور نوش جونت😘
اتفاقا خیلیم مفیده. فولیک اسید داره
من خیلی میخورم توام بخور ایرادی نداره
من همیشه دارم میخورم چون دهنم تلخه هیچی بهم مزه نمیده
منم دیشب خواب دیدم دوست دارم بگیرم
ضرر که نداره ولی من دل درد میگیرم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.