بچها توت فرنگی الان طوری نیست بخورم ؟

۷ پاسخ

انقدد خوردم خیلی هم خوبه قند هم پایین میاره

خوب بشور بخور نوش جونت😘

اتفاقا خیلیم مفیده. فولیک اسید داره

من خیلی میخورم توام بخور ایرادی نداره

من همیشه دارم میخورم چون دهنم تلخه هیچی بهم مزه نمیده

منم دیشب خواب دیدم دوست دارم بگیرم

ضرر که نداره ولی من دل درد میگیرم میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان آوا خانم مامان آوا خانم ۴ سالگی
مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین جووون مامان ماهلین جووون ۸ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
فرفری فرفری قصد بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی