من یدونه دارم خیلی خوبه ولی هیچ کمکم نکرد چون ازم دور بود ولی میدونم اگر بود خیلی خوب میشد
وقتی خواهرم زایمان کرد من لباسا بچشم میشستم کمکش میکردم اون موقع ۱۰سالم کبود
خیلی خوشحالم که خواهر ندارم والا هرکی دورمه خواهر داره از دشمن بدتره براش نمونش مامان خودم خالم اینقد حسود و بخیل
من خواهر دارم مجرده موند به دلم ی یاعت بچمو نگه داره ... سزارین بودم سر دوروز گفت پاشومگه چ کردی تازه شوهرم کارامو میکرد
من یه دونه دارم با اینکه از هم دوریم ولی هر وقت باهاش حرف میزنم کلی سبک میشم خدا برام نگهش داره الهی🥰
منم دوتا دارم ولی خیلی بدردم نمیخورن تازه بعضی وقت ها زخم زبون هم میزنن
ولی همه خواهرا خوب نیستن،خالم از وقتی اومده نزدیک مامانم،همه موهای مامانم سفید شده.
بعدشم هیچ آدم عاقلی از ی مادر ک بچه کوچیک داره انتظار همیشه مرتب بودن رو نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.