ب بدنت فرصت بده هنوز وقت داری
ماشا...خداقوت
وای. چ. اعصابی داری
از کجا میدونی این یکی پسره شاید اینم دختر باشه بعدش میخوای چیکار کنی ؟؟ پس. شدن همش به همسرت ربطی داره باید بره دکتر دارو استفاده کنه رژیم بگیرین شاااااید احتمالا کم پسر شد الکی نیست پشت سر هم بزای شاید یکی پسر بشه
بگو که دارای شوخی میکنی
وای باورم نمیشه🥲🥲من الان ناخواسته باردار شدم از فکر و ناراحتی در نمیام
😐یکم استراحت کن عزیزم خسته نمیشی؟؟ بدنت باید تا یه سال استراحت کن خدا قوت🙈
چ جونی داریا...ب بدن خودت زمان بده جون بگیری اره میتونی باردار بشی ولی کمردرد و دردات و بلندکردن بچه و راه افتادنش میشه همش با زایمانت
فقط چون میخوای پسر بیاری میخواب خودتو به کشتن بدی 🤨🤨🤨🤨
تاسفبار
شوخی داری یاواقعاجدی میگی ازکجامیدونی بچه ی بعدیت پسرمیشه اومدیم دخترشدهر۶ماه می خواهی هی بچه بیاری شایدپسرشدشوهرتم به بدنت رحم کنه توبه خودت رحم نداری بزاربچه ات حداقل۲یا۳بشه بعداقدام کن خواهرمن بچه هاش فاصله ی یک سال دارن ناخواسته شدالان بدنش پرازمشکل وبعد۱۳سال هنوزم درست نشده پس به خودت واون بچه رحم نکن خوشت نمیادازدختردلیل نمیشه اینکاروانجام بدی
از کجا میدونی پسر میشه 🤧بدنتو داری از بین میبری به دخترات رحم کن
چن تا بچه داری
😑😑😑😑😑😑
😐😐😐😐
معمولا میگن زایمان بعدی ۲سال بعد باشه ،یعنی بعد ۱۵ ماه اقدام کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.