دوستان نشاسته برا گلو درد میشه خورد یا نه

۴ پاسخ

نشاسته که خیلیم خوبه فرنی درست کن باهاش بخور

اره دیفن هیدرامین ساده هم میتونی بخوری

آب عسل و آبلیمو هم خوبه

آره..شربت دیفن هم میتونی قرقره کنی بریز بیرون

سوال های مرتبط

مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد