۱۰ پاسخ

منیزیوم بخور

دلیلش بارداریه😀رگ ها میگیره
عضله ها تورم داره
و وزن نینی میفته روی عصب ها

پودر منیزیم و اب زیاد باید بخوری
من ک یه بار یه جوری گرفت که جاش کبود شد تا یک هفته درد میکرد

منیزیم و کلسیم بخور
آب فراوون بخور
شیر و ماست هم بگنجون توی رژیمت
اگر دیدی اثر نداشت باید یوگا و ورزش بارداری انجام بدی

منیزیوم و کلسیم مصرف کن برخی خانم ها در بارداری این اسپاسم ها رو میگیرن

احتمالا عضله ی پات میگیره عزیزم حتما منیزیم بخور و اب زیاد بخور اصلا نذار درد بکشی❤️

منم بودم طبیعی

طبیعه عزیزم
آب زیاد بخور مال کم ابی هم میشه

واااا دیقن منم دیشب پای راستم همونجوری شد خیلی درد بدی دارع

طبیعی عزیزم منم همینجوریم ی حالت گرفتگی میشه

سوال های مرتبط