منیزیوم بخور
دلیلش بارداریه😀رگ ها میگیره
عضله ها تورم داره
و وزن نینی میفته روی عصب ها
پودر منیزیم و اب زیاد باید بخوری
من ک یه بار یه جوری گرفت که جاش کبود شد تا یک هفته درد میکرد
منیزیم و کلسیم بخور
آب فراوون بخور
شیر و ماست هم بگنجون توی رژیمت
اگر دیدی اثر نداشت باید یوگا و ورزش بارداری انجام بدی
منیزیوم و کلسیم مصرف کن برخی خانم ها در بارداری این اسپاسم ها رو میگیرن
احتمالا عضله ی پات میگیره عزیزم حتما منیزیم بخور و اب زیاد بخور اصلا نذار درد بکشی❤️
منم بودم طبیعی
طبیعه عزیزم
آب زیاد بخور مال کم ابی هم میشه
واااا دیقن منم دیشب پای راستم همونجوری شد خیلی درد بدی دارع
طبیعی عزیزم منم همینجوریم ی حالت گرفتگی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.