امشبم باید باشم بیمارستان تافردا

تصویر
۴ پاسخ

مبارکا باشه قدمش به دل خوش
چیشد که سزارین شدی؟

سزارین شدی بیمارستان خصوصی؟

انشالله که هرآنچه خیره
خوش قدم باشه دختر گل ات
مبارکه❤️😍

انشاالله بسلامتی مرخص میشی بانی نی

سوال های مرتبط