من وقتی میخام اوق بزنم ی الوچه میخورم دگ اوق نمیزتم
نگران نباش عزیزم منم همینجوری بودم معده خالی بالا میاوردم هیچی نبود تو معدم آب خالی و کف بالا میاوردم ولی الان دو سه روزه بهتر شده حالم
نه عزیزم خطرناک نیست نترس
بچتو ایشالله سالم و سلامت بغل میگیری🥹🙏
من جوری اوقمیزدم ک رگای پوست صورتم میترکید همه جاش کبود میشد زیر چشمم پایین تر انگار کتک خوردم 🫠 الانم صبحا میادا با هزار ضرب و زور کنترل میکنم 🫠 تحمل کن ایشاللا میگذره
یاد خودم افتادم
تا اسید معدم بالا نمی اومد تموم نمیشه
بیشتر باید تحمل کنی
زنجبیل خیلی خوبه یا بوش کن یا بریز داخل چایی بخور
زیاد ناشتا بمونی همینه
باید همیشه یه چیزی بخوری
منم مثل تو بودم از هفته ۱۱ خوب شدم
یکم چوب شور یا بیسکوییت ترد قبل بلند شدن تز جات دهن ات بزار
سردی جات نخور.خرما بخور.چای نبات بخور.
من هر روز همینه کارم چند بار بالا میارم
نه هیچی نمیشه همه اینجورین خب
خیلی ببخشید میپرسم یه کوچولو هم کف بالا آوردم خطرناکه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.