۵ پاسخ

وای منم یه مشکلی دارم دیشب کلی نشستم گریه کردم انگار این بچه همش میاد یه گوشه سفت میشه همش میگم کاش فعلا بچه نمیوردم

بمیرم برات الهی
خدا نگذره از باعث و بانی اش

هفت بار ذکر یا حفیظ و یا حافظ بخون بعدش بگو فالله و خیر حافظا و هو الرحمن الرحیم
صد بار یا سلام بگو
انشاالله خطر و بلا ازتون دور باشه

توکلت به خدا باشه ان شالله که چیزی نمیشه

چرا عزیزم چیشده مگه

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد