تولد پسر منم ۲۰ اردیبهشته من هم کم کم دارم خونه تکونی میکنم. ما مهمونامون زیاد نیستن خانواده خودمن، شام میدم
ولی برای عصرونه می تونی لازانیا، سالاد ماکارونی، سوسیس بندری، ژله و آبمیوه و اینا بذاری
عصر من باشم ترامیسو با قهوه سرو میکنم«آمریکانو»
و براش شام مثلا کنار غذای اصلی الویه با سمبوسه میذارم
مبارکش باشه انشالله پرتکرار..😅پسرمنم ۲۰اردیبهشت تولدشه
خوراکی چیپس پفک مارشمالو بگیر بزن سر سیخ چوبی پایینش پاپیون آبی لواشک
الویه سالاد ماکارانی میتونی بدی بیرون برات مینی پیتزا بزنن آبمیوه میوه هم چند مدل مینی ساندویج ژامبون هم میتونی درست کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.