۵ پاسخ

رو شکم که نه منظورت به کمر خوابیدن بله اکثرن همینن انگاری اذیتن تو این حالت بیشتر تکون میخورن

خو داری خفش میکنی داره دست و پا میزنه بچه اذیت میشه اینکارا چیه عزیزم رو پهلو راست بخواب حداقل

منم متاسفانه به پهلو خابیدنم همون روشکم حساب میشه انقد کجم و عذاب وجدان میگیرم 🫠🥴ولی این مدل فقط خابم میبره

رو شکم نباید بخوابی جاش تنگ میشه بهش فشار میاد

رو شکم؟😨

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری