دختر منم رفلاكس پنهان داره احتمالا به خاطر اونه
البته من شيرم خوبه از روز اول فقط ٥ دقيقه شير ميخوره ولي وزن گيريش هم خوبه خدا روشكر
شاید سینش و زیربغلش درد میکنه اونجوری نمیتونه بخوره چربش کن بعد قنداقش کن بچه بدنش گرم شه خوب میشه
سینه هات نوک دارن؟که قشنگ بره تو دهنش بتونه مک بزنه؟
من یکی از سینه هام نوکش کوتاه هست همینجوری میشه خیلی اذیته
شاید زفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.