۵ پاسخ

من یه مرحله هست اشبز یه دیگ تو دستش هست گیر کردم

اونی که یه بیس لیتری هس یه شیر اینا روشه چی میشخ

من هنوز مرحله ۳ موندم😂خونه رو دپشه مرده عست ننیدونم جی میشه
البته رو گوشی شوهرمه مدام نیستش ک بازی کتم

کاپشن

اسم بازی چیه؟

سوال های مرتبط