۲۸ پاسخ

بنظرم صندلی ماشینو الان بخر صندلی غذا رو موقع غذا خوردنش میتونی بخری من همین کارو میکنم

من صندلی ماشین دلیجان خریدم. مدل هوبر. البتع مامانم خرید ۵ ۶ تومن بودش. یه صندلی غذام گرفتم براش دلیجان ۳۱۰۰. حتما نباید همه چی خیلی خیلی گرون بخری ک

اول کریر بخر تا چندماه میتونی به عنوان صندلی بچه استفاده کنی بعد به غذا افتاد صندلی غذا بگیر کم کمم‌ پول جمع میکنید صندلی ماشین میخرید همه رو همون اول نخر. من خودم فقط ضروریات خریدم بعدا خورد خورد میخرم طبق نیاز و جیبم.

ببین خواهر من اصلا از صندلی ماشین استفاده نکرد اخرشم دادش به خواهرشوهرم اگه شما خودت رانندگی میکنی اره ولی اگه نه به نظرم لازم نیس بعد قیمتاش انقد بالا نیس که میگی ارزونتر بخر تا ۶ .۷ ماهگی همون کریر اوکی هستش میتونی وقتی لازم داشتی بخری نه الان

اتفاقا كرير اصلااااا به كارت نمياد دقيق يكي دو ماه استفاده ميكني ولي صندلي ماشين خواستي اگه بدت نمياد يه سر ديوار و نگاه كن دست دو در حد نو دارن قيمتش هم ٥تومن اينا

صندلی ماشین دلیجان بخر

صندلی ماشین ۶ماه دیگه بخر.بچه نشستن یاد گرفت بخر.
صندلی غذا هم بد نبود ولی بچه من دوست داشت بریز بپاش کنه منم زیرانداز مینداختم کنار هم رو زمین نشستیم به ما نگاه می‌کرد و میخورد.بد غذا هم نشد.
صندلی ماشین رو پسرم تا ۵.۵ سال استفاده کرد دیگه قدش بلند شد پاش به صندلی جلو میخورد برداشتیم .

ب نظر من ک واجب نیس مگر اینگه ک تنهایی سوار ماشین بشی و راننده باشی

عزیزم ن صندلی کودک ب کار میاد ن صندلی ماشین منم تو فکر بودم منتها پشیمون شدم وقتی غذا رو بزاری جلوش باهاش بازی میکنه نمیخوره صدردصد خودت باید بهش غذا بدی نهایتا تا سه سال روش بشینه هزینه الکی نکن ب نظرم کریر گزینه بهتریه

صندلی ماشین از روز اول واسه امنیت بچه واااااجبه، از هرچی شده بزنین و بگیرین

گهواره دلانای من از اونا بود ک کریر روش سوار میشد. من از کریرش کاملا راضی بودم. ۷تومن دادم خریدمش دست دوم. مارک ایون فلو

عزیزم مسلما توی این شرایط اقتصادی اکثریت دلشون نمیاد هزینه آنچنانی کنن
شما هم بگردی قیمت مناسب‌تر پیدا میکنی بعضی کریرها خودشون صندلی ماشین هم هستن که خیلی گرون باشه نهایت ۵تومنه من خودم واقعیتش نمیگیرم

كي گفته صندلي ماشين ١٢ ميليونه
شما ١٢ ميليوني نگير
شما ميري يه كرير ميخري كه صندلي ماشين هم ميشه من پرسيدم اينا كه ٢ كاره هست از ٢،٣ ميليون شروع ميشه

ببین بستگی ب بچت داره
برای من ب شدت صندلی غذا کاربرد داشت.هنوزم ک هنوزه بزرگ ترین کمکم صندلی غذاس. ولی صندلی ماشینم کاربرد داره برام. دخترم میشینه.
من هردو رو دست دو خریدم. بگرد دستو دوم بخر خیلیا بچه هاشون اصن نمیشینن کاملا نوعه و میفروشن

من صندلی ماشین مارک دلیجان گرفتم قیمتش مناسبه پنج شش تومن لازم نیست حتما کیدیلو بگیری ۱۴ ۱۵ تومن . اصلا شاید بچت ننشست داخلش . بعد مگه چقدر قراره ازش استفاده کنیم ؟ به نظرت بچه ۱۲ ساله تو صندلی ماشین می شینه ؟ خیلی بشینن تا ۵ ۶ سالگی . من همون دلیجان گرفتم

صندلی ماشین و ایرانی بخر من خیلی تحقیق کردم همه راضی هستند
قیمت هاش هم متفاوت ک اگر احیانا بچت داخلش ننشست ناراحت نشی زیاد خرج کردی درست تست تصادف نداره اما از مادر ها شنیدم خیلی خوب و در اتفاقات بچه رو سفت نگه داشته اینم از ۳ و ۴ تومن دیدم به بالا
و به نظرم صندلی غذا رو هم ایرانی بخر ک بتونی هر دوشو داشته باشی اینم از ۳ تومن هست تا ۹
کریر هم سوال کردم ایرانیش ۲ و نیم

من صندلی ماشین نگرفتم نمی‌گیرم هم واجب هم نیست دلم میخواد بچه بغلم باشه یکمم بزرگ شد خودش میشینه ماشینمونم جا نداره مسلما جایی بریم نصف وسایل میان صندلی پشت
کریر نمی‌گیرم چون تا چند ماه بیشتر استفاده نمیشه و اینکه احساس میکنم بچه رو تا می‌کنه
صندلی غذاخوری زن داداشم داشت برای پسرش شیطون بود همش از زیرش میوفتاد
بماند که پولشم دارم بگیرم
ولی از وسیله اضافی بدم میاد بشدددد وقتی خودمون رو زمین غذا میخوریم با وجود اینکه نیز غذاخوری داریم بچه رو هم می‌زارم زمین خودش بخوره هرچقدرم میخواد کثیف کنه هم سرگرم میشه هم یاد میگیره بعداً بچه نمیاد تشکر کنه مرسی منو روی صندلی نشوندی بده یه تیکه طلا براش
من واجبات برام تشک مسافرتی بود(خودم درست کردم یکم بزرگ تر از آماده ها)بالشت و یه پتو مسافرتی
بالشت شیر دهی بنظرم برام واجبه هم موقع شیر دادن هم اینکه کمک می‌کنه به نشستنش و اینا تا یکسال استفاده میشه
من حتی کمد و تخت هم نمی‌گیرم چه کاریه وقتی کمد دیواری داریم و جا هم داره بجاش می‌خوام اسباب بازی فکری براش بگیرم

واقعا صندلی ماشین واجب نیست

صندلي ماشين دليجان بخر
فك كنم ٥ ٦ تومنه
صندلي غذام تا ٦ ماهگي استفاده نميشه
همون موقع بخرش

من کریر گرفتم ولی قیمت دو تومن چون زیاد به کار نمیاد و صندلی غذا یه چیز خیلی مسخره و چرته بنظرم و قطعا صندلی ماشین هم میگیم اما مجبور نیستم مارک خیلی گرونی بگیرم حد وسط میگیرم و الان مجبور نیستم می‌زارم بعد تولدش چند ماه دیگه که بتونه حداقل گردن خودشو بگیره بعد بزارمش عقب تو صندلی چون من خانوادم شهر هاشون خیلی دوره واجبه خریدش برام اگه تو یه شهر بودیم اونم نمیگرفتم .کریر خودش قابلیت اینو داره که تا چند ماه اول به عنوان صندلی ماشین استفاده کرد ازش

هرچیزی ب وقتش وقتش شد بخرین بچه ک ی مدت همش ت. بغله

کریر هم یه چیز فوق العاده ارزوون بخر. چون تا پنج ماهگی بیشتر استفاده نمیشه

من صندلی ماشینم خریدم چون رانندگی میکنم و نمیتونستم باید کجا بشونمش بچرو ک ایمن باشه اتفاقی نیوفته

کریر اصلا کاربرد نداره. خواهر من گرفته بود فک کنم تا دوماه بیشتر استفاده نکرد اونم انقدر سنگین بود ک ترجیح میداد بچه رو بگیره بغلش . به نظرم کریر رو حذف کن. من با اینکه خیلی مشکلی تو خرید ندارم ولی نمیخوام کریر بگیرم چون به چشم دیدم استفاده نمیشه.

این صندلی غذا

تصویر

صندلی ماشین که از الان زود نیست بخری؟ صندلی غذا هم زوده برای خریدن

صندلی غذا من نخریدم بچه نمیمونه توش اطرافیانم هرکی گرفته راضی نیست بنظرم نگیر

کریر واقعا استفاده اش کم ه خیلی ها حذفش می‌کنن

سوال های مرتبط