اکثر بچه ها تو این سن اینجوری هستن.به مرور زمان خوب میشن
ببخشید ته دلتو خالی میکنم اما مدل بچت لجبازه مثل پسر من همش میچسبه بهم لج و گریه اصلا بازی نمیکنه همش دنبال منه
پسر منم چندین ماهه همینه رد دادم
منم همینم دیونه شدم
😭وای من به امید اینم که خوب بشه
این ماه که خیلی بددددد شده پسرم
بغل هیچکی نمیره حتی باباش
همش بغل منو میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.