۵ پاسخ

اکثر بچه ها تو این سن اینجوری هستن.به مرور زمان خوب میشن

ببخشید ته دلتو خالی میکنم اما مدل بچت لجبازه مثل پسر من همش میچسبه بهم لج و گریه اصلا بازی نمیکنه همش دنبال منه

پسر منم چندین ماهه همینه رد دادم

منم همینم دیونه شدم

😭وای من به امید اینم که خوب بشه
این ماه که خیلی بددددد شده پسرم
بغل هیچکی نمیره حتی باباش
همش بغل منو میخواد

سوال های مرتبط