سلام مامانا
باقلا نباید تا یک سالگی بچمون بخوریم،؟

۱ پاسخ

اگر فاویسم نداره چرا نباید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان علیسان👶❤️ مامان علیسان👶❤️ ۹ ماهگی
مامان نورقلبم💙💫 مامان نورقلبم💙💫 ۱ سالگی