۱۷ پاسخ

ماست رنده میکنم با قاشق میخوره پسته خیلی دوست داره رنده میکنم قاشق میزنه میخوره

دخترمن ک اصلا نمیخوره

با موز میدم

من کوچیکتر یود تو موز له میکردم می‌ریختم توش الان له شده نمیخوره همون تو فرنی میریزم

من بادوم و گردو رو با خرما توپک درست میکنم میخوره مویز و بادام هندی هم خودش دوس داره بجوه اونجوری میدم

فرنی.

من همینجوری میدم
پودر خالی خیلی دوس داره
حتی گاهی با خرما میدم
ولی خالی بیشتر میخواد

داخل فرنی

تو پنکیک

ماست

لطفا تاپیک منو بخونید

ماست بستنی فرنی سرلاگ

من پودر نمیدم خودش میجوه همه چیزو

رنده کن بده بخوره

پودر بادوم رو لقمه میریزم یا تو فرنی اینا

اوتمیل، کیک خانگی

ماست یا اگ فرنی میخوره

سوال های مرتبط