۸ پاسخ

استفاده بشه

روزهای ۱۱.۱۲.۱۳.۱۴.۱۵.۱۶ پریودی فک کنم باید کیت استفاده بشم

من برای بارداری قبلیم از چیت استفاده میکردم،چند شب پشت هم دو خط همرنگ بودن و شبی که بالاخره خط تست کمرنگ تر از خط ثابت میشد،نشونه این بود که تخمک آزاد شده

عزیزم سیکلت چند روز هست بیست هشت روز هستی یا ن

روز هجدهم پریودت شروع شده،روز بیست و چهار دیگه لک و خون نداشتی تست زدی؟

عزیزم چند وقته اقدامی؟

رو یه ساعت تعیین شده کیت بزار مثال سر ساعت ۱۲ ظهر
سعی کن آب قبلش کمتر بخوری
هر روز رعایت کن
تا جواب درست بگیری

ن داره ازاد میشه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان مَهواونَجوا مامان مَهواونَجوا هفته بیست‌وهشتم بارداری