برو بیمارستان دیگه موقعه ته ..حداقل معاینه کنه ببینی چند سانتی
یکی مثل شما خون دیده بود همین که اومد بیمارستان کیسه ابشم ترکید من بستری بود ۳۸هفته بود دیگه نزاشت به اتاق عمل برسه رو همون تخت زایمان کرد من قشنگ دیدمش همونجا هم دوختنش خیلی راحت 🥹😂😂
برو زایشگاه
نشانه زایمانه برو بیمارستان خب
زایمانته انشالله بسلامتی
عزیزم احتمالا نزدیک زایمانت بهتری بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.