خانما لکه خون قرمز نشانه چیه

۶ پاسخ

برو بیمارستان دیگه موقعه ته ..حداقل معاینه کنه ببینی چند سانتی

یکی مثل شما خون دیده بود همین که اومد بیمارستان کیسه ابشم ترکید من بستری بود ۳۸هفته بود دیگه نزاشت به اتاق عمل برسه رو همون تخت زایمان کرد من قشنگ دیدمش همونجا هم دوختنش خیلی راحت 🥹😂😂

برو زایشگاه

نشانه زایمانه برو بیمارستان خب

زایمانته انشالله بسلامتی

عزیزم احتمالا نزدیک زایمانت بهتری بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان مهراب مامان مهراب ۳ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد