۴ پاسخ

عزیزم منم فک میکردم سخته ولی خیلی راحت بود من پوشک بچمو در اوردم بردمش تو دسشویی هی با زبون بچگی گفتم جیش کن پسرم جیش جیشی و از این حرفا بعد دسشویی کرد بیست دیقه بعدشم دوباره بردمش اینجوری خیلی راحت هر بیست دیقه میگفتم مامانی بریم جیش کنیم خودشم با ذوق میومد

بزاردوسالش بشه منم اقدام کردم موفق نشدم...فقط بازش میکنی ببردستشویی تاببینه یادبگیره کلمه جیش براش تکرارکن کم کم شروع کن

خیلی زوده خودت بیشتر اذیت میشی

صبرکن هنوز زوده پسرمن بکسالو ده ماهشه هنوز متوجه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی