خانما تو کدوم هفته باید بهداشت بریم ؟؟

۲ پاسخ

من هفته هشتم رفتم اصلا هم اذیتم نکردن بیچاره ها. بهم راهنمایی تغذیه کردن و مشاور روانشناسی داشتن و یه سری توصیه ها کردن! فشارمم گرفتن و پرونده تشکیل دادن.

به نظر من وقتی صدای قلب شو شنیدی برو ‌بهداشت پرونده تشکیل بده

سوال های مرتبط

مامان Radvin مامان Radvin هفته پانزدهم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری