۲ پاسخ

اوخييي​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​🥺 عزيزممم بنظرم ببر خداي نكرده حساسيت نكنه​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​🥺 چون من خودم از انواع نيش ها حساسيت دارم حتي پشه كل بدنم شروع ميكنه خاروندن 🙂😂

الهی ک بترکه اون زنبور ک جوجوی ۵ماهه رو نیش زده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان آیهان و آنیا مامان آیهان و آنیا ۱۰ ماهگی