۶۰ و ۵۹
ببین یه چیزی بهت بگم
با یه دونه شیرینی زبان چیزی نمیشه
ولی دیگه از الان تا هفته بعد همین موقع سفت عایت کن
بعد اینکه اگه استعداد چاقی داری
نگو تا کی باید شیرینی نخورم؟
چون که باز وقتی لاغر شدی شیرینی بخوری باز چاق میشی
سعی کن شیرینی رو کلا کم کنی
بعد که لاغر شدی هر موقع هوس کردی بخور ولی بازم زیاده روی نکن
همه چی هم وزن نیست ، شاخص توده بدنی هم مهمه . چربی سبک اما حجیمه ،ماهیچه کوچیک اما سنگینه . برا همین یکی با شصت کیلو چاق دیده میشه یکی هم لاغر و تراشیده
وزن ۶۰ ۵۹ نرماله
ولی من خودم قد ۱۶۲ وزن ۵۷ میپسندم اسکینی دوس دارم
قد منهای صد و ده میشه وزن مانکنی ، قد منهای صد میشه وزن ورزشکاری . بین این دو تا همون متناسب میشه به نظر من .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.