۶ پاسخ

یه وقتایی هم شیرم میریزه خود ب خود

من ماه اول چهارساعت بیشتر میشد سنگ میشد درد میکردالان دیگه فکش قوی تر شده میخوره دیگع سنگ نمیشه ولی گاهی رگ میکنع درد میاد یهو

آره دیگه

اره سفت میشه درد میگیره

نه من خیلی کمه شیرم.اوایل اینجوری میشد

آره طبیعیه

سوال های مرتبط