۷ پاسخ

دانالو که مارک خیلی خوبیه ولی پیشنهاد من اینه که تیکه های جدا بگیری
نهایتش ست سه یا پنج تیکه بگیر
۱۳تیکه یعنی جوراب دو تیکه محسوب میشه
دستکش همینطور، ناف بند و ... هم داره که بکار نمیاد
جای اون دو تا پنج تیکه دانالو بگیر کاربردی تره

من اوایل تیر بدنیا میاد دانالو گرفتم بازم ادم کولر روشن میکنه نرمم هست

نیلی خیلی بهتره

من ۱۳ تیکه نیلی گرفتم
همه تیکه هاش به کار من میومد
اگر شما به همه تیکه هاش نیاز نداری ۵ تیکه بگیر

موقعی داشتم میخریدم مغازه داره گفت نیلی خیلی بهتره و با کیفیت تره دانالو به خاطر برندش گرونه

ما با همیم منم اخر خرداد 😶

دانالو وکیدزبو خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری