توخونه چرا باید سرما بخوره
سرماخوردگی از ویروسه و از یه نفر دیگه منتقل میشه
دکتر پسر من میگه این هوای سرد نیست ک بچه رو مریض میکنه ادمای مریضن ک بچه مریض میکنن
چه رامپر قشنگیه
من کلا پسرم تو خونه همینطوریه تا حالا سرما هم نخورد
من حس میکنم پاهاش پوشیده باشه بهتره مثلا شلوار با رکابی
پاهاشون یهویی یخ میشه
یه ماه دیگه هوا گرم میشه اونوقت اینو بپوشون
تو بیداری که نه ولی وقتی بچه بخوابه حرارت بدنش میاد پایین باید یا لباس گرمتر بپوشی یام که پتو بندازی بالاش وگرنه سرما میخوره
خداحفظش کنه عزیزم چند کیلوعه؟
نه منم همینجوری میپوشم براش
فقط اگه پاهاش سرد شد جوراب پاش کن
حواست به دمای بدنش باشه در کل
بسته ب طبع بچه ت من دگ زیاد تنش نمیکنم برااینکه واقعااذیت میشه گرماییه
من تو خونه الان اینجور میزارم چون پسرم خیلی گرماییه عرق میکنه
منم دوس دارم پسرم لباسای خنکشو بپوشه ولی مامانم کنترل میکنه از دور😂همش میگه سرمامیخوره،بچه رو بپوشون و با خودت مقایسه نکن که همش گرمته 😮💨
ن بابا حساس نباش هرچیگرمتر بگیری زودتر سرما میخوره
من پسرمو با بادی بدون استینمیبرم بیرون بدون پتو دورپیچ و اینا
پسر منم گرمایی هست الان مثل پسر شما لباس برش کردم فکر نکنم سرما بخورن.ماشالله🧿🥰از خنده اش مشخصه راحته.
ن بابا هوا گرمه دیگه
خیلی مواظب باش دختر من سه چهار باز اینجوری کردممریض شود یک ماه پدرمو سوزاند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.