۵ پاسخ

25 ، 26 نهایتا 25 بیشتر وقتها 26 هست چون 25 درجه من یخ میزنم تو خونه ولی اینا پدر بچه حالشون خوبه انگار 25 درجه برای دخترم خوبه

ب نظر منم این دما سرده ولی پسر من او این دما راحت میخوابه هیچی ام نمیزاره روش بندازی منم خودمو با پتو قنداق میکنم مبخوابم😁😆

۲۲ تا ۲۵ نهااایت

نه بابا سرد نیست تو این دما یه بادی رکابی تنش هست فقط

به من گفتن 24الی25

یجوری باشه که خودت نه گرمت باشه سردت

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی