25 ، 26 نهایتا 25 بیشتر وقتها 26 هست چون 25 درجه من یخ میزنم تو خونه ولی اینا پدر بچه حالشون خوبه انگار 25 درجه برای دخترم خوبه
ب نظر منم این دما سرده ولی پسر من او این دما راحت میخوابه هیچی ام نمیزاره روش بندازی منم خودمو با پتو قنداق میکنم مبخوابم😁😆
۲۲ تا ۲۵ نهااایت
نه بابا سرد نیست تو این دما یه بادی رکابی تنش هست فقط
به من گفتن 24الی25
یجوری باشه که خودت نه گرمت باشه سردت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.