۷ پاسخ

من ۴۰ روزش بود بردمش

من بعد ۱۵ روزگی رفتم بیرون با بچم

من شنیدم بعد ۴۰ روز بهتره ولی باز بستگی به خودت داره😁

من بعد ۴۰ رفتم

من که۱۳ روزش بود😁.اما یه وقتایی اعصابم خورد میشه با کارایی ک میکنن بچه ها و اطرافیان بچه کوچیک مراقبت زیادمیخواد هرچی میگمم بعضیا انگار ب گوششون نمیره.بهتره بزاری بزرگ بشه مثل من هی حرص نخوری

بعد از ۴۰ روز

بعد ۴۰‌روز‌ بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی