( وَ آدَمی به اٌمید زنده اَست…)

همیشه یه کنجی یه چیزی یه یادداشتی وجود داره که آدم با نگاه کردن بهش حالش خوب میشه و یه جون تازه میگیره مثل همین قاب کوچیک اما پر از انرژی مثبت از خونه ی ما🏡🫶🏻

تک تک این وسیله ها یه جوری خاص و تکرار نشدنی هستن

جوراب بند انگشتی سنتی که یه خانم گیلانی سفارشی برام بافت بخاطر عشق جوراب بودنم🧦( تاپیک های قبلی هست)
قاب کاشی که برای یزد هست و سال اول شر‌وع به کارم روز معمار از محل کارم هدیه گرفتم👷🏻‍♀️
عکس از اولین سفر دونفره مون🌙🍯( ماه عسلمون)
جاکلیدی مکرومه گیفت عروسی👰🏻‍♀️🤵🏻‍♂️
و اون ننه نقلی که یادگاری از بچه های گل خیریه انجمن کلیوی هستش😇

الانم حالم یه کوچولو گرفته بود پناه بردم به این کنج و پر شدم از حس خوب

امیدوارم حال تک تک شما عالی باشه؛ تنتون سلامت و کیفتون کوکه کوک باشه🫂

شبتون سرشار از آرامش💫


مادرا کمک کنترل تب با پاشویه و استامینوفن، شب ادراری و برند پوشک مولفیکس

تصویر
۶ پاسخ

چقدر قشنگ و زیبا

چه حس خوبی منتقل کردی ماریای عزیزم

چه کار جالبی کردید 😍👌

چقد زیبا و ساده😍

خیلی نازه همشون
به نوعی اسم این دیوار دیواره یادگاری و حس های تکرار نشدنیه

عزیزم❤️❤️❤️

سوال های مرتبط