۶ پاسخ

وای چقد انرژی مثبت... انرژی مثبت خالص... خوشم اومد ازت ایول... 👏🏻👍🏻

لاییییییک 👏👏👏👏
دو کلمه حرف قشنگ تو این روزای پر از انرژی منفی

و منی که مثل مرده ها شدم اصلا امسال خونه تکونیم نکردم به زور غذا میسازم

انشالله

به امید خدا

انشاالله

سوال های مرتبط

مامان جون دلم👦🏼 مامان جون دلم👦🏼 ۴ سالگی