بعد سزارین از کی میشع رو پهلو خوابیده

۶ پاسخ

من از همون اول

حالا عزیزم ۱ روزه بزار یکم خوبشی بعدم بدن تا بدن فرق میکنه من همون اولین روز تونستم فشار نیار برا بخیه هات

من همون بیمارستان به پهلو خوابیدم ولی یکم سخت بود از شب بعد راحت به پهلو خوابیدم

من تقریبا شیش هفت روز بعدش تونستم فقط به یه پهلوم بخوابم به سمت مخالفش درد داشتم نمی‌شد ، بعد که بخیم رو کشیدم دیگه تونستم به هر دو پهلو راحت بخوابم

من روز چهارم تونستم کم کم

من از ده روز به بعد

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان نورِ دیده🥰 مامان نورِ دیده🥰 ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد