چرا همه چی تو این دنیا برعکسه
به جای اینکه خوش حال باشی از اینکه لاغری و اندمت تو بارداری هم خوب و عالی مونده میخوای چاق بشی 😁بعد ما میگیم چرا انقد وزنمون زیاد شده کاش لاغر میموندیم تو دوران بارداری
من بارداری قبلی وزنم کم شد ۴۰شدم تا اخر بارداری کلا ۹ کیلو اضاف کردم 😂😂 این دفعه ام اومدم ۴۰ کیلو خواهر تا الانم اضاف نکردم حتی ۱۰۰گرم 😂😂
بارداری اولم ۴۸ بودم، موقع زایمان۶۲ شده بودم. حالت تهوع داری هنوز؟؟ مکمل برات ننوشته؟؟
نگران نباش من دوتا از دوستام مثل شما وزنشون پایین بود ماهای آخر چاق شدن .
بعد زایمانت کلا چاق میشی .یه اصلاح هست میگن طرف استخون ترکونده اینجوری میشی .
مولتی ویتامین بخور باعث میشه اشتهات زیاد بشه..
منم وزنم کم بود الان مولتی میخورم خداروشکر تازه ب غذا خوردن افتادم
من قبل حاملگی ۵۱ بودم تو حاملگی شدم ۴۶ کیلو تا پنج ماهگی هیچ وزنی اضاف نکردم دکترمو ک عوض کردم بهم داروهای خیلی خوب داد هم برای خودم هم برا هوش و وزن بچه الان خداروشکر شدم ۵۴
از ۱۵ اسفند تا الان ۶ کیلو اضافه کردم
من اول بارداری ۴۸ بودم
الان شدم ۵۷
تو که خوبی ما هنوز کمتریم👍🏻
خرما شیر آجیل تخم مرغ غذای کبابی مثل جوجه کباب
منم وزنم پایینه
سه ماه لیدی میل خوردم بازم باید بخورم ولی دیگه با معده ام نمیسازه
الان ک هیچی نی نی رو دنیا بیار بعد قرص زینک پلاس اشتها رو خیلی میکنه
من ۶۰ بودم دوس داشتم تو پر شم خوردم ۶۷ شدم خیلی هیکلم خوووب شد 😍
وزن خودت مهمنیس گلم منم ۵۸ بود بعد ۲۰ هفته به بعد چاق شدم الان ۷۱
تا الان چند کیلو اضافه کردی؟
من ۴۰ کیلو 🥲 همش هم بالا میارم میترسم کمتر بشم دکترم سریع برام مولتی ویتامین شروع کرد و پودر داد تا کمتر نشم نگرانم
قدت چنده
شیر خشک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.