۱۶ پاسخ

چرا همه چی تو این دنیا برعکسه
به جای اینکه خوش حال باشی از اینکه لاغری و اندمت تو بارداری هم خوب و عالی مونده میخوای چاق بشی 😁بعد ما میگیم چرا انقد وزنمون زیاد شده کاش لاغر میموندیم‌ تو دوران بارداری

من بارداری قبلی وزنم کم شد ۴۰شدم تا اخر بارداری کلا ۹ کیلو اضاف کردم 😂😂 این دفعه ام اومدم ۴۰ کیلو خواهر تا الانم اضاف نکردم حتی ۱۰۰گرم 😂😂

بارداری اولم ۴۸ بودم، موقع زایمان۶۲ شده بودم. حالت تهوع داری هنوز؟؟ مکمل برات ننوشته؟؟

نگران نباش من دوتا از دوستام مثل شما وزنشون پایین بود ماهای آخر چاق شدن .
بعد زایمانت کلا چاق میشی .یه اصلاح هست میگن طرف استخون ترکونده اینجوری میشی .

مولتی ویتامین بخور باعث میشه اشتهات زیاد بشه..
منم وزنم کم بود الان مولتی میخورم خداروشکر تازه ب غذا خوردن افتادم

من قبل حاملگی ۵۱ بودم تو حاملگی شدم ۴۶ کیلو تا پنج ماهگی هیچ وزنی اضاف نکردم دکترمو ک عوض کردم بهم داروهای خیلی خوب داد هم برای خودم هم برا هوش و وزن بچه الان خداروشکر شدم ۵۴
از ۱۵ اسفند تا الان ۶ کیلو اضافه کردم

من اول بارداری ۴۸ بودم
الان شدم ۵۷

تو که خوبی ما هنوز کمتریم👍🏻

خرما شیر آجیل تخم مرغ غذای کبابی مثل جوجه کباب

منم وزنم پایینه
سه ماه لیدی میل خوردم بازم باید بخورم ولی دیگه با معده ام نمیسازه

الان ک هیچی نی نی رو دنیا بیار بعد قرص زینک پلاس اشتها رو خیلی میکنه
من ۶۰ بودم دوس داشتم تو پر شم خوردم ۶۷ شدم خیلی هیکلم خوووب شد 😍

وزن خودت مهم‌نیس گلم منم ۵۸ بود بعد ۲۰ هفته به بعد چاق شدم الان ۷۱

تا الان چند کیلو اضافه کردی؟

من ۴۰ کیلو 🥲 همش هم بالا میارم میترسم کمتر بشم دکترم سریع برام مولتی ویتامین شروع کرد و پودر داد تا کمتر نشم نگرانم

قدت چنده

شیر خشک بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری